neděle 15. února 2009

Malá anketa

Jistě jste si všimli, že každý den píšu o tom, co jsem dělal předchozí den, ale jistě si nemyslíte, že to budu dělat do nekonečna. Pravda je, že mě to trochu baví, ale na druhou stranu je tu otázka soukromí (tak moc se zase neodhaluju, nemyslete si) a toho, že má vlastní osoba může přestat bavit (jestli někoho baví)
Ale baví mě to natolik, že se pokusím Únor už došmrdlat v tomhle duchu a v Březnu bych chtěl psát dál. Jenže ne o sobě, i když v komkoliv o kom budu psát, bude moje osoba odražena.
Proto jsem napsal tři postavy, které nemají ucelený charakter, jen jména a kratičký popisek a byl bych rád, kdybyste moji drazí, čtenáři Pastoreli (kolik jich asi je?), pomohli vybrat jednu z těchto postav. Jen velmi jednoduše napíšete do komentářů jméno postavy a já uvidím, která zvítězí.

A třeba i udělám slosování o ceny.

PAN MRKVÁČ - poznávacím znakem této postavy jsou jeho mrkvové kalhoty, rád jí mrkev a díky tomu dobře vidí na dálku a i to, co jiným zůstává skryto. Je znám taky jako dobrý tanečník a má dobrou pohyblivost.

SWEEPPER /zametač/ - tichý zametač ulic, pracuje někdy v noci, někdy ve dne. Jeho přátelům se zdá, že snad nikdy nespí. O lidech, které při své práci pozoruje, si myslí své.

HONZA BRYNZA - vleze do maléru stejně lehce, jako z něj zase vybruslí. Kdysi o něm někdo prohlásil, že má daleko víc životů než kočka a až v den jeho smrti se bude dát spočítat, kolik jich vlastně měl.

16 komentářů:

Plotice řekl(a)...

Jsem pro zametače,

;)

Anonymní řekl(a)...

tak to jsme dvě :)

Jeohanne řekl(a)...

Gába říká.... Sweepper :-)

Katka řekl(a)...

Taky hlasuju pro zametače, těším se na jeho názory na lidi ;)

Bílý Tulipán řekl(a)...

doufám, že to nebude tak jednostranné holky, protože sweeppera jsem objevil jen náhodou v jedné ze zápisek :)

Anonymní řekl(a)...

sweepper je jasnej ale volila bych jméno Zametač či Metač Metař košťák apod..já třeba vůbec nevěděla co to sweepper je a přitom mám maturu za 1

aduš prduš

Anonymní řekl(a)...

swepper rules! ;-)

Anonymní řekl(a)...

taky jsem jasně pro zametače..
ikdyž možná by bylo i zajímavé semtam psát z pohledu více tvých "hrdinů" a ne jen jednoho..

Anonymní řekl(a)...

Jsem pro naddčlověka, který jí hodně mrkve, myslí si o lidech své, protože vidí, co je jiným skryto, v noci tančí s koštětem mezi kočkami po ulicích a nebojí se, protože má víc životů než ony.

Anonymní řekl(a)...

Každá z těch postav má něco dosebe.
Komentář přede mnou - zní taky dost zajímavě.
U mě však zvítězil:
HONZA BRYNZA!

Botič řekl(a)...

Sweeper sounds awesome.:D Tudíž můj palec nahoru putuje jemu.

Anonymní řekl(a)...

Já sem pro mrkváče. Zametačů je po světě spousta a sou takový dost otřepaný. Každej se do nich naváží, ale do lidí co žerou mrkev nikdo.

Flamerka řekl(a)...

Jsem pro pana Mrkváče.

Anonymní řekl(a)...

mrkev smrdí

Anonymní řekl(a)...

tak pro mě to byl dlouhý souboj mezi swepperem a honzou...nutno podotknout, že swepper je fakt dobrý jméno:-) ale... protože bych ráda podpořila menšinu, protože mám ráda problémový lidi a protože mě zajímá zkrátka jak to s tím honzou brynzou dopadne, patří mu můj hlas.
Lujca

Štěpánka Ištvánková řekl(a)...

tak tohle je opravdu originální a lxs nápada ! :) ..hlasuju pro zametače ;)))