úterý 3. února 2009

3. únor


Tak jsem se vrátil z plesu a hned se musím přiznat, že v děsném ovzduší, které vládne Lucerně, jsem si čas od času musel srknout něčeho k pití, abych se nezadávil... ale to co jsem vypil jsou asi tak ve výsledku 2 deci piva. Ptám se sám sebe, jestli si to mám počítat jako osobní prohru nebo výhru. Každopádně ve vztyčeném úkolu budu zatím ještě pokračovat. I když nevím, na jak dlouho, protože v neděli máme ten koncert a to bude jinačí než ples.
Jinak ples byl v celku fajn, hezký holky (tak to na plesech bývá, někdo má vlasy za tisícovku, šaty z půjčovny za pět tisíc a manikůru? to těžko počítat, a to se pak hned hezky vypadá), příjemná muzika k tancování a všechno ostatní, co si můžete na plese užít, když se rozhodnete nepít.
A ve chvilce volna jsem vymyslel superhdrinu pro komiks. Je to Pan Míčák, jehož všechny super schopnosti, jsou v jeho třech míčcích, které našel ještě jako obyčejný Tomáš Lepka v jedné svatyni na Marsu. Zkrátka v těch míčcích je všechna jeho moc a zároveň jsou jeho kryptonitem - čím jsou od jeho osoby, tím mu to působí větší bolest.
Je to zkrátka taková postavička pro komiks. Něco jako byl kdysi dávno Spader-Man. (kluk, který jako jediný přežije školní exkurzi v jaderné elektrárně, kde to vybuchlo a vlivem radiace dostal schopnost proměnit se na cokoliv, v co si vymyslí)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

ale hochu.... ty nevíš, že z vodovodních kohoutků teče vodo... ;) takhle se vymlouvat na žízeň...

Bílý Tulipán řekl(a)...

ale v lucerně? /tiché zaúpění/