středa 4. února 2009

4. únor

Dneska byla středa. Je to známý fakt pro všechny, kteří nějak neprospali den a nebude středa pro ně, až zítra.
Mnoho jsem toho opět nezažil, ale koneckonců, tohle není zpravodaj o mích zážitcích - co jsem dělal přes den a tak - nýbrž o večerech.
Dlouho jsem se dneska rozhodoval, jestli vůbec někam půjdu. V hlavě jsem měl pořád hospodu U krále Jiřího, která leží na Palmovce a měl jsem jistotu, že tam někoho potkám. Ale do toho se pletly ještě jiný vlivy. "Ondro, doraž do garáže." "Co tam?" "Pokecám, popijeme víno." aha - tak na víno do garáže se mi opravdu moc nechtělo, i když jsem mohl třeba dobře pokecat. Pak jsem byl pozván ještě někam jinam a v hlavě se mi rýsovalo další místo, kde jsem ale věděl, že určitě nikdo nebude.
Nakonec tedy zvítězil ten Jiří a já se ocitl v hospodě, kde pivo teče rychleji, než voda z vodovodních kohoutků (narážka?) - nicméně tam měli i výbornou oranžádu, kterou točili po půllitrech a tak jsem vydržel těch pár hodin na limče. Pokecal jsem si, před hospodou ochutnal, co komu vyrostlo na zahrádce (někdy se člověk diví, že to ještě v lednu zbejvá) a vyrazil metrem domů.

- musím si pochválit to nepití, protože i na zpáteční cestě z hospody, si v klidu můžu číst knížku, aniž by mi písmenka netancovala před očima.

Žádné komentáře: