pondělí 2. února 2009

2. únor

Dnešek byl takový běžný den. Ráno jsem vstal něco kolem devátý, osprchoval se, dal si trochu rizota, sbalil počítač a vyrazil do kanceláře, kde píšu náměty na seriály (že jsem o tom tady nepsal znamená jen, že to sem nechci tahat, nicméně následující měsíc i takovéto věci budu publikovat), seděl jsem tam dvě hodiny, dal si jedno cigáro a usoudil, že mě to tam nebaví.
Domů se mi ještě nechtělo, tak jsem se rozjel za Jirkou do večerky, kde jsem zjistil, že má volno. Chvíli jsem na něj zvonil, pak jsem to vzdal, povídal si s Janou z papírnictví a přesvědčoval jí, aby mu brnkla, což tvrdě odmítala s tím, že když má Jirka volno, ona mu nesmí volat. Nakonec se to všechno naštěstí vyřešilo, když ve chvíli, kdy jsem se měl už k odchodu a cestě do Disku, Jirka se zázračně vyloupl z baráku, vzal si z krámu toastovač a pozval mě k sobě.
U něj už byla Pájina, tak jsme se chvilku bavili, pak dali brko (THC není alkohol!), Pájina odešla, Jirka hrál simsíky, já sledoval v televizi, která byla puštěná, vědomostní pořady a porovnával se s dětmi, dali jsme další brko a pak jsem vyrazil na cestu domů.
Nedat si pivo, když už byl večer, nebylo nic těžkýho, protože posledních dvacet korun jsem dal za půl litrovku koly k Jirkovy.
Tak jsem doma snědl dva řízky, chvilku cajdal po netu a pustil si film s De Nirem. Opravdu se nestalo nic zajímavého.
Prostě takovej běžnej den.

- jo a zejtra mě čeká ples (teprve 3. a už taková zkouška!)

Žádné komentáře: