pondělí 9. června 2008

Pro holku s balónky


Nikdy mě tak nikdo neoslovil, aniž bych ho znal. Přesto cejtím, že ta jedna holka je krásná a svůdná a svá. Je fajn,takhle někoho poznat, nahlížet na něj a doufat, že se s ním snad jednou střetnete. Má ráda mnoho neobyčejných věcí a já bych měl rád holku, co má ráda mnoho neobyčejných věcí. A ani nebudu jmenovat co všechno, ale všechno mi sedí.
A navíc je moje pravidelná čtenářka a nebojí se přisadit si i komentář. A pak. Vlastně kvůli ní jsem si založil blog.
Není to prázdné vyznání a možná to není ani vyznání, to bych neprováděl veřejně. Ale ta holka je jak pastelka, a já mám rád barevný pastelky.
Přál bych si stvořit něco jenom pro ni a přál bych si s ní jet do tý Ostravy.
Je moc fajn.

4 komentáře:

Štěpánka Ištvánková řekl(a)...

miluju blogy páč mi přinesly nejedno přátelství....a i když ta ostrava se zdá spíš nereálná, taky toho netuctovýho kluka ráda někdy uvidím :)

Anonymní řekl(a)...

jo, to je takovej ten plamen, jak jsme o něm jednou mluvili na icq, není-liž pravda? Zavidim jí.
kryndy

Anonymní řekl(a)...

já vám oboum závidím

Unknown řekl(a)...

Já hned věděla že je to o Štěpánce :)