pondělí 9. června 2008

Každý večer s jinou ženou

Jsem tu
a jseš tu i ty
a vím, že mě nechceš
a vím, že ty víš,
že já nechci tebe.
Každý večer s jinou ženou.

Mám připosraný spodky
a z rádia vyhrávaj obstarožní songy.
Svlíkám ti tepláky.
Chceš, abych šoustal tu tvou píču.
Každý večer s jinou ženou.

Upíjíš z číše vína
a já si prohlížím fotografie
svojí ženy
a ty se ptáš, jak se má.
a já odpovím: "Každý večer s jiným mužem"

Pokýváš hlavou a jdeš spát.
Dopadlo to, jak jsem čekal.
Já ji nechtě,
ale vzal jsem si ji.
Schizofreničku, protože mi ji bylo líto.

Každý večer s jinou ženou.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tahle básně je moje píseň písní, každej večer před spaním si v duchu odříkávám: "Každý večer s jinou ženou..."
A jsem hrozně rád za to že jsem mohl být u toho, když tato báseň vznikala a za jakých podmínek!

Anonymní řekl(a)...

líbí se mi vyvrcholení... fakt nečekaný.
kryndy