úterý 24. června 2008

Nalezeno nehledáním



Někde tam je a čeká na mě a já vím, že ji nemusim hledat, protože ona aniž by hledala, najde mě, stejně jako já nehledám ji a najdu ji. Zase svobodný můžu se vydat na cesty. Do dálky jen já, harmonika, tři žonglovací míčky a chuť do života, která stále nemizí a člověk může doufat, že nezmizí nikdy. Procestuju lány polí a ve spoustě těch lánů skolím nějaká děvčata. Budu se milovat pod modrou oblohou, stejně jako se budu milovat za bouřky u rozzuřené řeky. Měsíc skryje nahá těla, stejně jako pletna v mém pokoji, která mě odděluje od ostatního světa.
Jít za tím co chcete a při tom to vůbec nehledat. Poznat spoustu lidí, se kterými se vlastně ani nechcete potkat a při tom bejt spokojení. Na nikoho nečeká pochvala, ale zadostiučinění.
Prohledat všechny kouty světa nehledáním. Dostat se tam, kam se vám zlíbí jenom tím, že jste se tam ani nepokoušeli dostat.
Nádherně se uvažuje, když venku svítí slunko a na světě je krásně. Nic vás netíží a již jste se dokázali smířit s tím, co jste ztratili. Co jste rozbili, jste slepili.
Krásně je na světě, kde sice je zrada a hamižnost, zloba a všechny špatné vlastnosti a i vy je máte, ale nepozorujete. Nenosíte růžové brýle a černé vám nejsou sympatické.
Jsem svobodný.
Vyhlašuji revoluci!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem se tak nudila na netu, chtěla si přečíst něco dobrýho a Ty jsi mě nezklamal. Dobrý na zamyšlení. Pro cizí, pro Tebe... fakt jsi tak svobodnej, jak hlásáš? Neni to jen výkřik do tmy?
kryndy

Bílý Tulipán řekl(a)...

no doufám, že to výkřik není, protože to je moje největší touha, bejt opravdu svobodnej, i když mám tendence sám se svazovat provazy nejpevnějšími - těmi vztahovými, ale jinak se cejtím svobodnej, aspoň teďka, teďka úplně nejsvobodnější

Anonymní řekl(a)...

no tak to chce každej. Svobodu, já taky... Ale podle mě jsou Tvý pocity jen momentální. Jak sám řikáš, zase se svážeš:-) A navíc lidi potřebujou jistotu. A svoboda jistotou není. Jistota ve vztazích, práci, rodině, škole... tam už neni svoboda, ale kompromisy... sorry, že jsem se tak rozkecala.
kryndy