středa 11. června 2008

Můj klip

Kdysi ... je to asi rok... jsem byl nemocnej a z nudy jsem rozdělal vlastní videoklip. Vlastně to vzniklo tak, že jsem si hrál s foťákem na mobilu a napadlo mě poskládat sekvenci fotek přímo za sebe. Nic složitýho, jen se trochu vypiplat, aby to trochu sedělo i do muziky a je to. Bohužel jsem klip nikdy nedokončil, takže ho můžete vidět jen asi do půlky a pak si poslechnout už jen muziku v černém okně. A k tomu vtípku co tam je - opravdu se zapřisáhám, že nejsem rasista a snad to pochopíte, že je to antirasistický.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ty jo, chtělo by to dokončit!!! Vtípek dokonalej, hodně jsem se zasmála, škoda, že to lidi nechápou. Jo a děkuju za Tiersena, můj oblíbenec.
kryndy

Anonymní řekl(a)...

Dokonči ho, jednou za čas si ho pouštím a vždycky přemítám jak asi skončí...

Anonymní řekl(a)...

skvělý je to mlaskání na začátku s tim hermelínem, to vipadá žes to nadaboval.. jinak bych tam prosila víc obrázků tvé nejlepší kamarádky adély, slyšela sem že je to vážně kočka!!!