pátek 3. února 2012

Krve není nikdy málo

“Krve není nikdy málo”
Hlásá vládní propaganda
jenom mě se jí nedostává
a lidí ubývá
poznám to, když vyjdu na ulici
když v obchoďáku kupuji tkaničky
když neslyším dětský smích na hřištích
když jedu tramvají sám
když sleduji divadelní představení jednoho herce
Sbalit se a vypadnout, utéct z týhle zkurvený země, kde všechno se posralo
někde na pláži stavět hrad z písku
opalovat se do hněda
a nemyslet na to, jak mi zastřelili dvojče na náměstí
“Krve není nikdy málo”
jenom mě se jí nedostává
Hráli jsme si na svatbu a milovali se v něžném objetí na útesu
pak skočila dolů a já jen zíral a ptal se: Proč?
Rohlíky v pekárně podražili
pekařů ubývá
A císař svůj lid nemiluje, i když by rád miloval
jenže popravy musí bejt a
chlast je zakázanej a sex je zakázanej
“Kdo bude šukat, přijde o hlavu”
hlásá obří plakát nalepený v metru
ve všech stanicích, kde dřív prodávali kondomy
a šlapky si vodili kumčafty do průlezů
a železné traverzy nahradili hole, kterými rozbíjíme hlavy bezvěrcům
“Krve není nikdy málo”
řekl si ten, který skočil z paneláku a rozbil se na padrť
i ta slečna ve vaně, co roupama nevěděla, co je skutečná deprese
řeklo si dítě, když šťouralo nehtem ve strupu
bankéř Krevní banky zavalený penězi
Dracula se jen pousmál, oblízl se a přepnul na jiný kanál
Shakespear, když psal Hamleta
šílenec, kdy jej adaptoval

“Krve není nikdy málo”
jenom mě se jí nedostalo

Žádné komentáře: