úterý 29. července 2008

diskuze

Víte, občas se koukám na Novinky.cz - teda koukám se na ně pořád, je to moje jediný spojení se světem a to často pochybuji, jestli je to dobré spojení. Na zprávy se ale nekoukám a rádio neposlouchám, tak mi nic jiného nezbývá. Tak si tedy přečtu nějaký článek, nejčastěji z kultury, to jsou vždy zajímavý věci, ale pak jsou tam i články jiné - to jsou články, kvůli kterým se mi vaří třeba krev v žilách. O tom, jak se někde vleče audit s nějakým politikem, jak si ty strany nadávají, že někde někoho zmlátili nebo zabili. Nejhorší články pro mě jsou samozřejmě o Americe. Vlastně všechny politické články jsou pro mě hrůza. Ale vlastní politický názor nemám. Nedávno jsem si usmyslel, že by mohla bejt zase nějaká ta revoluce, jen tak pro zábavu - taky jsem složil písničku revoluce, tak až ji někdy nahraju, tak vám ji dám k poslechu.
Jenže samotný článek pro mě není ani zdaleka nejhorší. Nejhorší pro mě jsou reakce lidí pod článkem. Já do diskuzí nepřispívám, protože vím, že by to nemělo cenu, když si přečtu názory těch pisálků. Najednou je každej chytrej a najednou umí každej nadávat. Hlavní je, když je skryje ta internetová neviditelnost.
Zrovna dneska po ránu (před malinkou chvilkou) jsem si přečetl "šokující" článek o dalším zdražování cigaret, tak jsem se ze zvědavosti kouknul: Co na to lidi?
A byl jsem zhnusenej - jen se schválně podívejte:

http://www.novinky.cz/diskuse?id=145091&articleId=/clanek/146112-cigarety-budou-dale-zdrazovat-nejmene-o-12-korun.html§ionId=5&page=46#c39644914


- jsem kuřák a nestydím se za to. Jen nechápu, proč mi nikdo do očí neřekne to, co si tolik lidí dovolí psát na internetu...

Žádné komentáře: