pátek 25. července 2008

...co na to napsat?...


ilustrační obrázek


Tak jsem potkal tu nejkrásnější holku, co jsem kdy viděl. Alespoň pro mě to byla nejkrásnější holka... a nedokázal jsem nic. Jen sedět a koukat na ní. Ona se mnou ani neflirtovala a ani nic takového. To prostě nemohla, když sebou měla chlapce a možná i kdyby ho sebou neměla, tak by se na mě nekoukala a nezajímal bych jí.
Ta holka byla ztělesněním fyzickým vším co od holky svých snů žádám. A to upozorňuji, že mám rád zajímavé typy dívek a ne ty z módních časopisů. Takové, na které mě bude bavit se koukat, když se bude po ránu vztekat a roztomile kopat nohama kolem sebe nebo při večeři se nahlas smát s plnou pusou jídla. Takové mám rád - a to mluvím jen o fyzickém hledisku. A tahle dívka byla z těch všech tou nejnádhernější.
A já nedokázal nic udělat. Jen se po tajnu dívat, jak se kamsi zamyšleně kouká a na tváři má ten zarputilý výraz. Pak se usmála na přítele a mě uschlo štěstí...
To nepřijdete za holkou a neřeknete si o číslo, když má vedle sebe frajera co si drží plný pytel tenisových raket. A někdy si neřeknete o číslo, i když je sama a celou dobu s vámi flirtuje. Někdy jste hloupý... ale já uznávám, že kdybych tohle zvládl, tak už nevím co by se mnou bylo. Suverénně nastoupit před pár a holku požádat o číslo, o rande, o bouřlivý sex - ne! to bych umět nechtěl, protože bych toho zneužíval. Ale chtěl jsem to umět v tomhle jediném případě. Ideál mojí krásy mi odjel z tenistou na další zastávku, když jsem vystoupil...

Žádné komentáře: