neděle 10. srpna 2008

Komu fandit?

Narozdíl od Olympijády, kde můžu fandit českým sportovcům, jsem trochu zmatenej, když bych měl vyjádřit někomu svoje sympatie ve válečných konfliktech. V současnosti se jedná o Gruzii. Jak jsem vysledoval s několika údajů, co jsem byl schopnej pochytit, tak je to tak, že všichni kritizují Rusko - ale myslel jsem, že to Gruzie zaútočila na Jižní Osetii a Rusko se do toho akorát vložilo, protože se rozhodlo bránit slabší - jenže to pak muselo vstoupit na území Gruzie, což je asi hanba. Zřejmě politika není moje nejsilnější stránka.

"A strejdo?... Pojedem fandit na Kavkaz?"
"Letos máme jennom na Čínu."

Fandil bych Osetincům, ale zdá se, že jejich sportovci ztratili dech. Do toho se do soutěže přihlásila Ukrajina - nejspíš chce pomoci slabší Gruzii proti o hodně silnějšímu Rusku a Američané si jak jinak, taky otevírají huby a promašťují bicáky...
Takže Ondro, shrň si informace, co se ti zachytili v hlavě: Jižní Osetiie se chtěla osamostatnit (nejspíš na ní dolehlo, že nemohla na olympiádu poslat vlastní sportovce) - Gruzie vtrhla do Osetiie a zamordovala tu spoustu lidí. Rusku se to nelínilo, tak vrthlo do Osetiie a začalo mordovat Gruzijce. Celýmu světu se nelíbí chování Ruska tak...

"A strejdo, není pro Gruzii Jižní Osetiie něco jako Tibet pro Čínu?"
"To těžko, Tibet je o nějakej pár desítek stovek metrů vejš, než Osetiie."

Vždycky mám problém, že nevím komu fandit. Já sám jsem při vybíjený radši hrál s těma co neuměli moc házet a nebo kopat, protože jsem si potom víc zahrál proti těm silnějším a měl jsem z tělocviku větší požitek.

Doufám, že Šebrle tu zlatou zase vyhraje a basketbalistky taky.

Žádné komentáře: