pátek 30. května 2008

tak jsem udělal maturitu...

Ano je to tak, moje střední vzdělání je už definitivně za mnou a já teď mám alespoň víc času na to co mě baví. Jenže jedna věc, co mě baví, je už pro mě nedostupná. Já nejsem žádnej šroťák, ale do školy mě opravdu chodit bavilo a je mi nyní docela líto, že tam můžu chodit už jen na chvilkový návštěvy, jak někomu do nemocnice.
Bylo to tam super a poznal jsem tam spoustu lidí, lidí se kterejma jsem se mohl setkat třeba jen ve škole. Spousta holek, po kterejch jsem koukal a tak. Kamarádi, se kterjma si člověk po škole dal špeka nebo se opil a pak se válel ve škarpě, či zuřivě gestikuloval směrem ke škole. Ale měl jsem jí rád - tuhle atmosféru. Třeba i při hodinách se mi celkem dobře sedělo a koukalo do blba. Udělal jsem školu, aniž bych se nějak zvlášť namáhal a udělal jsem jí rád. Přihlásit se znova na jinej obor a mít na ten obor talent, neváhal bych ani chvilku.
Mám maturitu a co?

1 komentář:

Jeliza Rose řekl(a)...

Ty jsi koukal po holkách a my holky po tobě :D