čtvrtek 16. dubna 2009

Optimistická

(Ami) Někdy se tak lidem stává,
(F) Že jim nedá jejich dojná kráva…
(jestli chybí ta co dává,
tak se najde jiná kráva)
(G) Ale mě ne! (E) Mě se to nestane!
(Ami) I když slunce zapadne
(F) já budu se slunit dál,
(C, G, E, G, E,) Tak jak jen se na slunci slunit dá!

Potom dětem slza ukapává,
Že je řízla nožem jejich (vlastní) máma…
Ale mě ne! Ne to se mi nestane,
I když mi ruku uřízne
Já mávat na ní budu dál,
Tak jak se jen na mámu mávat má!

A když psovi teče z huby slina
Je to vzteklina, prý nakažlivá
Ale mě ne, mě se to nedotkne
I když můj pes mě kousne
Já veselej budu dál
Tak jak veselej umím bejt já!

A koho zlobí jeho stará (mladá),
Je čas na rozchod – to se stává…
Ale mě ne! Mě se to nestane
I když dívka mi zahne
Já s ní se budu vídat dál
Tak jak se s dívkou pěknou vídat má!

Když umře nejlepší kamarád
Je čas se o svůj vlastní život začít bát…
Ale mě ne! Mě se to nestane
I když kamarád mi v cirkuse zahyne
Já žonglovat s noži budu dál,
Tak jak se jen s noži žonglovat dá!

(Nebo Vám na dálnici praskne guma,
Letíte metry před Vámi je duha…
Ale mě ne! Mě se to nestane
I když auto vybuchne
Já načtu novou hru a pojedu dál!
Tak jak se jen ve hrách nekonečně jezdit dá)

2 komentáře:

Lailah řekl(a)...

toto se mi líbí ;)

Anonymní řekl(a)...

Ó! Jak jarní! Jen si k tomu představit ten tvůj sřepot.-)

H.