neděle 4. ledna 2009

První zpráva roku 2009

Vstal jsem po dvanácti hodinách spánku, umyl jsem se poprvé od silvestra a otevřel ledničku, kde se na mě koukal šest dní starej dort. Zamračil jsem se na něj: "Ty tu ještě si? Ty si neodešel?"
Zachechtal se zkaženým smíchem a odpověděl jen: "Jsem. Ne. Sněz mě!"
Vzal jsem si ho do pokoje a posadil se na svoji postel, kde poslední dobou výhradně jím a zakousnul jsem se do něj. První sousto nebylo špatné, to druhé možná horší, ale po třetím... po třetím soustu se se mnou zatočil svět a já se propadl do světa, ve kterém zkažené dorty spolu chodí na plesy, do světa, ve kterém místo tapet existují stěny polepatné medem a kde někde nahoře, na nebi, se mi smál obrovský dortík.

Poučení z toho plyne - nejezte dortíky otrávené
jezte dorty, jak jsou čerstvé - aspoň vám z nich nebude blbě

Žádné komentáře: