pondělí 29. září 2008

Tak zase do školy - a teď si ji i platím


A dnes poprvé do školy a poprvé se snažit učit. Poprvé ... tak krásné slovo, jako když přicházíte o to nejcennější... poprvé - v tom slovu je tak velký nádech erotiky, že nejde podchytit pouhými slovy. Poprvé

Jsem jen obyčejný srab, co nakonec utekl pod křídla možnosti, být ještě rok studentem. Neřešti věci kolem pracáku a nerozhodovat se úplně samostatně. Dal jsem svoji každodenní svobodu, kterou jsem teď dýchal, dal jsem do rukou učitelům, kteří do mě budou vsoukat angličtinu.
Na konci roku toto bude anglicky psaný blog.
To pak budu okázale světovej...
nesnáším světovost

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zprávy z 12.10.2035
Dámy a pánové, s britskou královnou si potřese rukou Ondřej Zais, nejproduktivnější dramatik 21. století, člen dávno rozpadlé umělecké skupiny Cílená nejistota!

A ty budeš umět anglicky...

Anonymní řekl(a)...

Ondrašů, to je uplně moc úchvatná fotka...