středa 17. září 2008

Duch doby

Vidíte, chtěl jsem pro nějakou tu pompéznost přijít s nějakým tím článkem až v říjnu, jakože celý září vynechám a pak návrat.
Houby. Prostě jsem našel něco, co sem musím dát a za ty dva tejdny bych to zapoměl a tak pořádnej zase nejsem, abych si to někam zapsal, jako úkol.
Takže co sem dám... dám sem dokument, na kterej jsem narazil v souvislosti se současnými problémy na burzách. Tento dokument je vysoce konspirační, je mnohem víc konspirační, než byl dokument 911 Farenheita... Pozor na něj, jestli mu totiž uvěříte, začnete hodně pochybovat o světě kolem sebe... a já jelikož jisté pochybnosti mám neustále, tak jsem jím hluboce nahlodán. Opravdu silné momenty přijdou nědy po dvacáté minutě.
Udělejte si na to tedy čas.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Wow... cool... to jsem opravdu nevedela, ze Pearl Harbour byla vlastne planovana akce...
To me nuti premyslet o vsem kolem... Kdo vlastne jsme?!?

Anonymní řekl(a)...

no, musím uznat že na mně to zapůsobilo skutečně silně.

Anonymní řekl(a)...

byl vytvořen český projekt Ducha Doby:
http://www.zeitgeistmovement.cz