středa 31. prosince 2008

Závěr roku = závěr první dvacetiletky







Tak a jde se bilancovat.

Co jsem zvládl v roce 2008:

- udělat maturitu
- přijít o půlku zubu
- rozbít si hlavu při pádu ze skály - přežít to
- spal jsem ze sedmi holkama ( z některejma víckrát )
- líbal jsem se a milostné vzplanutí prožil s dvaceti dívkami či ženami
- přihlásit se na angličtinu, nezvládnout platit, odejít z angličtiny
- začal jsem pracovat jako scenárista
- poblil jsem se zhruba čtyřikrát, z toho dvakrát by se dalo říct, že docela hnusně (dodatečně se omlouvám bráchovy, za ten pokoj)
- sehrát s nejlepším kamarádem po letech konečně vlastní divadelní kus a úspěšně s ním vystupovat
- se skupinou zorganizovat jeden velkej festival a dva menší divadelní večery
- viděl jsem Gogol Bordello!
- začal jsem blogařit
- úspěšně jsem se přihlásil na Facebook a stihnul si přivlastnit 54 prdelí
- byl jsem v Německu
- poznal jsem spoustu nových kamarádů
- naučil se žonglovat se třemi míčky! a dal základ na žonglování se čtyřmi
- teď jsem vyměnil potkanovy podestýlku
- třikrát si uklidil pokoj - devětkrát (s nadsázkou) vyluxoval
- spal jsem v patnácti různých bytech
- pobýval jsem v 10056 lokacích v Praze
- 5623 lokací mimo Prahu
- dvakrát přišel o doklady, jeden telefon jsem rozlámal, druhý ztratil - stal jsem se nezávislým na mobilních komunikacích
- revizorům jsem sice upláchl dvacetkrát, ale třikrát mě dostali pro nedostatek energie
- hladil jsem čtyři kočky - s jednou se pral
- když už jsme u toho praní - pral jsem se teda jenom jednou, nicméně na mě mělo spadeno asi deset různých skupin rváčů vše jsem nakonec dobře vyřešil (útěk, úkec, účurek)
- miloval, nenáviděl, smál se, plakal - žil!
- přečetl třicet knížek, viděl 349 filmů
- usmířil se s Bohem, zapařil s Ježíšem
- vydržel jsem nejdýl na diskotéce - zvládnul jsem vypít pět Močí Fredyho Krugera (velkej panák absintha, velkej panák sedmdesátiprocentní vodky - redbull, ananas a zapálená cigareta (těch jsem mimochodem vykouřil přesně 3456 - zázračné číslo:) ))
- spálil si ruku
- našel někoho, kdo si to možná přečte


Co jsem zvládnul během prvních dvaceti let svého života:

Zvládnul jsem toho hodně. Přijít o panictví, hrát fobtal, pinkponk, divadlo... miloval, nenáviděl a zase miloval, opouštěl, byl opouštěnej, jezdil na tábory, vyhrál jsem několik Snobů, byl punker, hipík, lůzr, konal jsem dobro i zlo, zaséval obavy do srdcí svých blízkých, rozesmál spoustu lidí i spoustu lidí zarmoutil, devětkrát nebo desetkrát jsem měl ruku v gypsu (ve většině případů to bylo zlomený, jen jednou jsem byl seknut sekerou), rozbil jsem si hlavu, zlámal nos, byl nejlepší v matice, byl nejhorší v matice, chytal ryby, patřili mi čtyři různá kola, ze skály jsem spadnul dvakrát, popsal pět bloků poznámkama, stvořil třicet různých příběhů, hrál Magicy, hrál Pána prstenů, dračí doupě, miloval Hvězdné války, měl jsem šest různých umělohmotných mečů - z toho nejméně dva svítili, střílel jsem ze vzduchovky, nafouknul stovky až tisíce nafukovacích balónků, hrál ve čtyřech divadelních hrách, napsal jsem pět různých divadelních her, založil si dva e-maily, vysedával na posedech, válel se na loukách, šplhal na stromy, tahal holky za vlasy, plácl je po zadcích, tahal je za prsa, naučil se hrát na kytaru, nosil dvacet různých kšiltovek, vlastnil deset plyšáků, vypil hektolitry piva, ochutnal psí žrádlo, dvakrát byl u moře, čtyřikrát v Lipsku, zamiloval se do zpěvaček, hereček, svých učitelek a nejlepších kamarádek, prolezl jsem tři opuštěné budovy, z jedné mě vyháněla ostraha s nebezpečným vlčákem na vodítku, s druhé rozzuření bezdomovci, naučil se plavat, krkat, prdět na hodinách, naučil se... všechno možný....

3 komentáře:

Botič řekl(a)...

Přeju všechno nej i do dalších dvacetiletek z nichž, jak pevně doufám, přineseš další skvělé raporty. Teď ale hlavně hodně zdaru do roku 2009. Mára

Štěpánka Ištvánková řekl(a)...

pán je statistik xD ... tak ať je dalších dvacet nebo minimálně ten nový...ještě lepší než minulost !!!

Bílý Tulipán řekl(a)...

Děkuju Máro, děkuji pánko... určitě doražte toho devátého ( i když to bude nemožné) - plánuje se fazolový guláš, tak se připravte