pondělí 10. listopadu 2008

z orbitu...

Uvažuju, jestli jsou hodně mastný peníze, co najdete v čipsech...



otevřeně se vyznám,
vyznám ve tvý hlavě
už nejsou žádný pochyby
pohyby zvládnu hravě

Vrtíme se v postelích
kostelích co nepatří Bohu
proplouváme polštáři
z vášní branců Stalingradu


A pak mě taky strašně dneska bolí ucho, miluju kreslený postavičky, když na bitvy si hrajou a lepím do notesu ustřiženej pramen tvých zářivých vlasů.
Troufám si na obry a podkopávám jim nohy, uprostřed tůně samohany jsem bičován miliony malých šlahounů s trním.
Hodím si nohy za hlavu a proběhnu saténovou místností.
Princezen se letos narodilo málo, to aby princové vedli války.
Odpoutat se od reality a zákony logiky vyždímat na papír.

Mám sen, že mě budou v pokoji obklopovat kytky, spousta pokojových rostlin mi tu bude filtrovat vzduch a až si sem vezmu za pár let nějakou holku, obklopí jí džungle, ve které nechám volně poletovat páreček Andulek.

1 komentář:

Štěpánka Ištvánková řekl(a)...

a já dneska přemýšlela nad těžkým a strašně úumorným údělem práce paní ve výtahu...a že to dneska jeět+ vůbec existuje