neděle 9. listopadu 2008

Měl jsem sen

Seděl jsem na posteli, něco psal do počítače a balil si při tom cigaretu. Otevřel okno zvedl se a se zapálenou cigaretou se rozeběhl po posteli, vykočil z okna a padal nekonečně dlouho z toho našeho jedenáctýho patra. Snad jsem při tom stačil i vykouřit tu cigaretu, mávat lidem do oken a vykasat si kalhoty, abych dopadl dobře.
A dole pak nebyl chodník, nýbrž bázen a já se ponořil do vody a vyplaval na jakémsi pobřeží, kde mě přivítala jedna z mích bývalých přítelkyň. Mohla to být jedna, stejně jako všechny ostatní a já ji objal a chtěli jsme milovat na tý pláži, jenže já nechtěl, aby se mi takovej sen zdál.
A tak jsem se probudil a venku byla stále tma. Ubalil jsem si cigertu, otevřel okno a zapálil. Koukal se dolů a prohlížel si chodník pod sebou. Otřepal jsem se a skočil...