úterý 22. července 2008

Véna

Véna byl sexuální maniak. To je jisté. Jenže nikdy se nedopustil žádného vážného zločinu, jako je znásilnění a nemohli ho tímpádem zavřít do léčebby. Když mi však do ouška po škole našeptával, co všechno by provedl s mím penisem, přísahám, že se v kapse otevírala kudla. Jeho nechutné perverzní představy se projevovaly kdekoliv a kdykoliv to šlo.
Vídal jsem ho slintat před školkou, před kurníkem i před skleníkem mojí babičky. Neměl jsem ho rád, nikdo ho neměl rád. A nešlo jen o jeho zvrácené sexuální choutky.
Byl totiž nehorázně ošklivý. Jedno ucho měl větší než druhé, jedno oko mu ujíždělo na stranu, křivé zuby čněly skrze popraskané rty. Na hlavu si mazal marmeládu a kůže na jeho kostnatém těle plandala.
Nikdo ho neměl rád a holky křičeli, jen co se k nim přiblížil.
Proto jsem určitě nebyl jediný, komu spadla čelist, když jsme ho teďka po letech spatřili na třídním srazu. Vykračoval si tam hezký mladý muž a za ruku vedl dívku, vystřiženou z amerického filmu o roztleskávačkách. I jeho komunikativní schopnosti se v mnohém zlepšili. Chrlil fór za fórem a všechny si nás nějakým podivným způsobem získal. O jeho dětsví plném zvrácených sexuálních choutek se nikdo ani slovem nezmínil.

Blížila se čtvrtá hodina ranní, když se rozloučili i poslední spolužáci a já zůstal s Vénou a jeho přítelkyní nad pivem sám. Vémi mi líčil cosi o korupci v českém filmu a Alice mu spokojeně dřímala opřená o rameno.
"...většina peněz tak mizí v kapsách hamižných úředníků, kteří si chtějí pochutnat na šunce Deluxe se svojí rodinkou v létě jet k moři. Jsou to praziti naší společnosti a naše filmy tím velmi trpí. Podívej. Viděl si třeba ten novej film "Okno pro Gotta?"
"No to je pěkná sračka," řekl jsem při snaze neusnout.
"Je to pěkná sračka! A proč je to sračka? Proč? Protože z původních třiceti milionů se ten film točil za pouhých 11. Zbytek spolkly tyhle krysy! On by to byl jinak super film. I na Goťťáka byly původně peníze, ale nakonec ho musel zahrát Malina, což je arogantní střevo a osina v režisérské prdeli."
"Hele, já už asi půjdu." jeho vyprávění bylo sice velmi zajímavé, ale neustával jsem klimbat.
"Kam bys chodil? Natáhni se tady na stole, já už to tady s hostinským nějak srovnám."
"Myslíš?"
"Spolehni se kámo, fakt jsme dobře pokecali."
"To teda jo."
Natáhnul jsem se na čistý stůl a během cvhíle se ponořil do polospánku a během další jsem tvrdě usnul.

Alice se zvedla a oči jí zazářily.
"Véno, zamkni. Už usnul."
"Super." Véna si už navlíkal gumové rukavice. "Těším se na to už od základky. Teď se mu konečně podívám na péro." Svlíknul nebožákovy kalhoty a labužnicky si měřil jeho zadek.
"Ano, miláčku, jdem na to." zavzdychala Alice a stáhla si tričko

Žádné komentáře: